Hari Jadi Aku!

Hari ini adalah hari lahir aku, dan pada pagi ini aku harapkan sesuatu yang luar biasa akan berlaku.
aku turun kebawah untuk menikmati breakfast yang isteri aku sediakan. aku mengharapkan ucapan happy
birthday dari mulutnya, tetapi yang ada cuma "good morning sayang". Hmm, dia tak ingat langsung hari
jadi aku. Itulah hakikat perkahwinan. Lepas tu anak2 aku datang ke meja. aku mengharapkan anak2 aku
akan mengucapkan happy birthday pada aku(good morning papa), tetapi hampa jugak. so, aku just
ke opis dengan keadaan yang agak murung..ye lah, birthday aku takde sape yang ingat. setiba aku kat
opis, secretary aku ina bagi wish, "happy birthday boss". wow, ada gak yang ingat ye..ingat dah tak
de org ingat dah. lega sikit hati aku. aku bekerja sehingga satu tengahari, sehingglah ina mengetuk
pintu bilik aku..."boss, hari ni birthday boss, saya rasa elok kita pergi lunch..berdua ye".."ok gak
tu" hehe bestnya dapat pegi lunch ngan secretary aku. aku ngan dia pegi lunch, tetapi bukan seperti
kebiasaan lunch, aku ngan dia makan ditempat special, dan hanya berdua. romantik sekali. On the way
balik opis, ina berkata pada aku "hari ni hari jadi boss, saya nak hadiahkan sesuatu. tak perlu lah
kita balik office ye. kita ke apartment saya"..aku mengangguk perlahan sambil jantung berdebar2.
sesampai je kat apartment ina, aku duduk diatas couch sambil ina menjeling manja pada aku "saya
masuk dalam bilik jap ye bos, nak bersedia" katanya. aku hanya mengangguk perlahan sambil menelan
air liur. after a few moment, ina telah keluar dengan birthday cake bersama dengan wife aku, anak2
aku dan beberapa pekerja opis yang lain. dan aku masih lagi duduk atas couch dan......n*a*k*e*d.
 

Pelawat